در صورت بروز اختلال در ثبت سفارش و خرید کالا از فاپکا ، چه کار انجام بدم؟
چگونه می توانم کتاب یا کالا(های) مورد نظر خود را پیدا کنم؟
۱٫ استفاده از بخش جستجو: در صورتی که نام کتاب مورد نظر خود را می دانید، بهتر است بخشی از نام کتاب را در کادر جستجو بالایی سایت وارد نموده و در نتایج جستجو اقدام به یافتن کتاب نمائید.
۲٫ بهره گیری از صفحه “قفسه محصولات” : در این حالت می توانید با مراجعه به صفحه “قفسه محصولات” ، با توجه به موضوع مورد علاقه خود، و دیگر پارامترهای مد نظر تان ، با بهره گیری از فیلترهای در نظر گرفته شده کتاب یا کالای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
آیا می توان به صورت حضوری از فاپکا خرید کرد؟
آیا برای خرید اینترنتی از فاپکا، حتما بایستی عضو سایت شوم؟
خرید اینترنتی برام مشکله، چطور می تونم از فاپکا خرید کنم؟
کدپستی محل خودم رو ندارم، در هنگام ثبت سفارش چه کار کنم؟
هزینه ارسال کالا چقدر است؟
ضمن اینکه سفارشات بالای 1 میلیون تومان به صورت رایگان ارسال می گردد.
بعد از اتمام خرید و ثبت سفارش، چطور می توانم آدرس محل تحویل سفارشم رو تغییر بدم؟
در هنگام پرداخت اینترنتی با مشکل روبرو شدم،به نظرم مبلغ از حسابم کسر شده، اما فاکتور ثبت نشده است. باید چه کار کنم؟
در صورت بروز هرگونه مشکل در پرداخت اینترنتی می توانید با توجه به درگاه اینترنتی انتخابی خود، با یکی از شماره های ذیل تماس تلفنی برقرار نموده و ضمن دریافت راهنمایی های لازم از نتیجه قطعی تراکنش خود آگاه شوید.
در صورتی که پشتیبانی درگاه پرداخت بانکی، تراکنش پرداختی شما را موفق اعلام نمایید، می توانید برای پیگیری پرداخت خود با شماره ۰۵۱۳۳۴۱۵۴۹۰ تماس بگیرید.
شماره پشتیبانی شرکت به پرداخت بانک ملت ۲۷۳۱۲۷۳۳ – ۰۲۱
شماره پشتیبانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ۲۳۱۸ – ۰۲۱
چگونه می توانم از وضعیت سفارش خود آگاه شوم؟
سفارش من کی به دستم می رسد؟
ارسال کالا با پست کتاب : بین 4 تا 8 روز کاری به طول می انجامد.
– در مراکز استانها : حداکثر 6 روز کاری
– در شهرستانها : حداکثر 8 روز کاری
ارسال کالا از طریق اسنپ باکس : این سرویس تنها در مشهد، فعال بوده و معمولا پس از گذشت حداکثر ۱ روز کاری ضمن هماهنگی با خریدار تحویل ایشان می گردد.
با اینکه مدت زمان تقریبی رسیدن کالا سپری شده است ، سفارش هنوز به دستم نرسیده، چه کار کنم؟
:: شناسه مرسوله یا کد رهگیری پستی، پس از ارسال سفارش توسط فاپکا در حساب کاربری شما در بخش “سفارش ها” قابل مشاهده است، ضمن اینکه در صورت درج پست الکترونیکی، این شناسه برای شما به وسیله ایمیل، ارسال خواهد شد.
شماره حساب فاپکا برای کارت به کارت یا واریز وجه چیست ؟
شما می توانید به وسیله اطلاعات بانکی ذیل نسبت به واریز مبالغ خود در وجه فاپکا اقدام نمائید.
شماره حساب بانک ملت : 0315345637000
شماره کارت : 0460-5877-9981-6037
نام صاحب حساب: سید علی موسوی
نحوه انصراف از خرید یا تعویض کالای دریافتی به چه صورت است؟
نحوه انصراف از خرید :
خریدار می تواند پیش از ارسال کالا(ها)ی درخواستی از سوی فاپکا، از خرید خود انصراف دهد. در این صورت مبلغ کل فاکتور، به طور کامل قابل بازپرداخت است.
در صورتی که خریدار پس از ارسال کالا از خرید خود منصرف شود، می تواند حداکثر به مدت یک هفته پس از دریافت آن، کالا(ها)ی دریافتی را به شرط عدم بازنمودن بسته بندی و سلامت کالا به نشانی فاپکا با پست پیشتاز عودت دهد. بدیهی است در این صورت فقط بهای کالا(ها) پس از وصول آن قابل بازپرداخت خواهد بود. و در صورتی که خریدار از سرویس ارسال رایگان استفاده کرده باشد، هزینه های بسته بندی و ارسال از مبلغ دریافتی کسر و به حساب وی منظور می گردد.
– در هر یک از موارد فوق مشتری می تواند با اعلام شماره حساب بانکی خود، آن را ظرف ۱ تا ۲ روز کاری دریافت نماید و یا در صورت تمایل در خرید بعدی از آن استفاده کند.
روند بازگرداندن و تعویض کالا:
با توجه به نوع کالاهای ارایه شده در سامانه فاپکا، کلیه کتاب ها یا محصولات ارایه شده، تنها دارای گارانتی سلامت فیزیکی است و مشمول هفت روز مهلت تست کالا نمی شوند.
ما تمام تلاش خود را می کنیم که کالا از نظر فیزیکی به سلامت به دست شما برسد، مثلا کتابها را قبل از ارسال بررسی می کنیم تا مشکلی در چاپ یا صحافی نداشته باشند. و در حد امکان از بسته بندی های مناسب استفاده می کنیم. اما در موارد معدودی ممکن است که سلامت کالاهای ارسالی دارای اشکال باشد.
در این موارد معدود مشتری می تواند حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت سفارش، کالاها یا بخشی از کالاهای خریداری شده خود را با هماهنگی تلفنی با دفتر فاپکا مرجوع و تعویض نماید، نحوه تعویض کالا بر حسب محل دریافت سفارش و نوع آن می تواند متفاوت باشد که در مورد این موضوع فاپکا با مشتری به توافق خواهد رسید.