سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را تسلیت می گوییم.
 
سبد خريد
 
سبد خرید
نام کالا تعداد کالا  
قيمت کل : 0 ريال
 
لیست مقایسه کالاها
 
مقایسه
نام کالا  
 
دسترسی سریع
 
 
پیشنهاد هفته
 
 
سوالات متداول
 
خرید اینترنتی چه مزایایی نسبت به خرید سنتی دارد؟
فروشگاه اینترنتی امتیازات زیر را فراهم می کند:
1. امکان سرویس دهی به مشتریان در هر لحظه از شبانه روز
2. عدم محدودیت مکانی برای مشتری که می تواند از هر جای ایران نسبت به خرید اقدام کند.
3. خریدار را قادر می سازد تا در هر زمان نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام نماید.
4. عدم محدودیت برای پاسخگویی و پذیرش سفارش همزمان مشتریان متعدد
5. ایجاد حق انتخاب بیشتر در فضای مجازی با بررسی و مقایسه کالاها توسط خریداران
6. تحویل کالای خریداری شده به درب منازل یا محل کار
7. بیمه بودن کالا در زمان ارسال توسط پست
8. عدم وجود مشکل در حمل و نقل کالا برای خریدار
9. فراهم آوری امکان خرید آسان برای جانبازان عزیز، معلولین و ناتوانان جسمی گرامی
10. رهایی مشتری از برخورد با ترافیک شهری و کاهش آلودگی هوا
چرا خرید از فاپکا را پیشنهاد می کنید؟
فاپکا با دارا بودن مزیتهای زیر می تواند پاسخگو نیازهای شما در خرید اینترنتی مطمئن و لذت بخش باشد: 
1. گزینش و ارائه کالاها و محصولات ارزنده و مفید با مشورت از کارشناسان
2. اطلاع رسانی شفاف به مشتریان
3. امکان برقراری تماس و پیشتیبانی شفاف با روش های متنوع
4. دریافت نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه های اینترنتی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران
5. بهره گیری از فناوری پیشرفته آژاکس در طراحی سایت
6. امکان مقایسه کالاها و فیلتر نمودن محتوای گروهها بر اساس مشخصه های چون: مؤلف، مترجم، محل نشر و ناشر و... توسط کاربر
7. امکان پرداخت الکترونیکی با کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب از طریق دروازه پرداخت امن بانک ملت و پارسیان
8. امکان پرداخت وجه فاکتور با مراجعه به بانک یا دستگاههای خودپرداز
9. محاسبه هزینه ارسال با توجه به وزن تقریبی کالا
10. امکان پیگیری و اطلاع از سرنوشت خرید به طور شفاف در پنل کاربری عضو
11. ارسال کالا پس از تائید پرداخت بعد از یک روز کاری برای بسته های پست پیشتاز
12. ارسال رایگان برای خریدهای بالای 300000 تومان
13.
داشتن جایگاه ثابت فروشگاهی در مشهد و در دسترس بودن آن
 
"نماد اعتماد الکترونیکی" چیست؟
نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه های اینترنتی به شکل یک علامت در کنار سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران است، به نمایش در می آید؛  به نحوی‌ که مشتریان در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان بیشتر از این‌که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.
فروشگاه اینترنتی پویای کتب اساتید ایران(فاپکا) از جمله محدود فروشگاه های دارای این نماد می باشد.
 
آیا فاپکا برای اعضای دائمی خود تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است؟

بله، مدیریت سامانه فاپکا در نظر گرفته است، برای پدیدآورندگان آثار علمی که در این سامانه کتاب خود را برای فروش به فاپکا تحویل داده اند، و نیز ایثارگران، جانبازان و معلولان گرامی و خانواده محترم شهدا تخفیف ویژه ای را اعمال کند.
این عزیزان می توانند با ارسال تصویر کارت ویژه خود به پست الکترونیک: support@fapka.ir از حداکثر 5%تخفیف ویژه، استفاده کنند.

 

نحوه عضویت در فاپکا به چه صورت می باشد؟
کاربران محترمی که قصد خرید کالا یا ارائه و فروش اثر خود  در سامانه فاپکا را دارند، بایستی در قسمت "ورود اعضا" در سمت راست سایت بر روی گزینه "عضویت" کلیک نموده و فرم مربوطه را تکمیل فرمایند. پس از تائید اطلاعات فرم از جانب فرد، او در سامانه فاپکا عضو شده و دارای پنل کاربری اختصاصی می شود .
این فرآیند حداکثر در کمتر از 1-2 دقیقه انجام می گیرد.


پنل کاربری هر عضو چه اطلاعات و امکاناتی را در بردارد؟

پنل کاربری امکانات و اطلاعات زیر را برای هر عضو فراهم می نماید:
- ویرایش مشخصات فردی
- تغییر رمز عبور
- درگاه پرداخت
- گزارش افزایش یا کاهش موجودی حساب
- لیست فاکتورها و نمایش وضعیت آن ها
- درخواست تخفیف ویژه

 

کد پستی محل اقامت خود را نمی دانم، چه کار کنم؟
مشتری گرامی شما می توانید با مراجعه به سایت مدیریت جغرافیایی و کدگذاری کشور  نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. ضمن اینکه کد پستی محل اقامت شما بر روی قبوض تلفن ثابت و همراه درج گردیده است.
چگونه می توانم کتاب (های) مورد نظر خود را پیدا کنم؟

شما به دو صورت می توانید نسبت به یافتن کتاب مورد نظر خود اقدام فرمائید:
1. استفاده از بخش جستجو: در صورتی که نام کتاب مورد نظر خود را می دانید، بهتر است بخشی از نام کتاب را در کادر جستجو وارد نموده و در نتایج جستجو اقدام به یافتن کتاب نمائید.
2. بهره گیری از فهرست گروهها: در این حالت با توجه به موضوع مورد علاقه خود، به گروه مورد نظر مراجعه و با پیمایش صفحات، کتاب(های) مورد نظرتان را مشاهده و انتخاب کنید.

 

سرویس ارسال رایگان چیست و چه شرایطی دارد؟

سرویس ارسال رایگان خدمتی است، که فاپکا در جهت تشویق فرهنگ کتابخوانی هزینه ارسال کالا را تقبل نموده، و خریدار با بهره گیری از آن قادر خواهد بود ، کتابها و سایر محصولات ارائه شده  را ، در سراسر جمهوری اسلامی ایران، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه بسته بندی و ارسال، دریافت نماید.
برای استفاده از این سرویس فقط کافی است در طی مراحل "تکمیل خرید" در بخش "روش حمل و نقل" گزینه "سرویس ارسال رایگان" را انتخاب کنید.

 
شرایط استفاده:
1.  خریداران ساکن مشهد مقدس در خرید های بیشتر از 50,000 تومان در یک فاکتور و سایر  مشتریان گرامی در دیگر نقاط کشور عزیز ایران در خرید های بالای 300,000 تومان از این سرویس بهره مند می شوند.
2. ارسال فاکتورهای ثبت شده در قالب سرویس رایگان از طریق پست پیشتاز میسر نمی باشد، و با توجه به نوع سفارش، از پست سفارشی، پیک و ... استفاده می گردد.
3. اصل بهای کالا باید با یکی از روشهای پرداخت، به هنگام "تکمیل خرید"  واریز گردد.

تذکر:
- فاپکا، از ترتیب اثر دادن به سفارشات فاقد شرایط مذکور، معذور خواهد بود.
در صورت بروز اختلال در ثبت و سفارش کالا در سامانه فاپکا چه باید کرد؟

شما می توانید در ساعات اداری از طریق تماس تلفنی با شماره 05133415490 یا بهره گیری از امکانات سایت: "پشتیبانی" و "'گفتگو با اپراتور" نسبت به طرح مشکل و رفع آن با مسئول مربوطه، مشورت کنید؛ تا إن شاء الله به سرعت بر طرف شود.


نحوه پرداخت وجه سفارش به چه صورت است؟ (شماره حساب)

اعضای محترم این سامانه می توانند برای پرداخت بهای فاکتور به دو صورت زیر عمل نمایند:
الف: پرداخت اینترنتی

1.از طریق دروازه پرداخت اینترنتی بانک ملت

2. به وسیله درگاه پرداخت اینترنتی بانک پارسیان

ب: مراجعه به بانک یا دستگاه خودپرداز
1. واریز مبلغ تعیین شده به یکی از شماره حسابهای فاپکا با مراجعه به هریک از شعب بانک های عامل سراسر کشور
2. انتقال وجه یا کارت به کارت با هریک از کارتهای عضو شبکه شتاب به یکی از شماره کارت های فاپکا، از طریق کلیه دستگاههای خودپرداز (ATM) بانک های سراسر کشور

برای مشاهده شماره حسابهای فاپکا کلیک کنید.

تذکرات :
- درصورتی که از روش پرداخت نقدی استفاده نموده اید"شماره قرمز رنگ فیش" و اگر به وسیله دستگاه های ATM مبلغ را واریز نموده اید، "شماره کارت خود" را در قسمت "شماره فیش یا کارت" درج یا اعلام نمایید.

 

پرداخت اینترنتی چیست و نیاز به چه اطلاعاتی دارد؟

پرداخت اینترنتی به پرداختن پول از طریق اینترنت، در قبال دریافت کالا یا خدمات اطلاق می شود.  این نوع پرداخت بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک یا فروشگاه و از طریق اینترنت انجام می شود. خریدار با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، می تواند از طریق دروازه پرداخت اینترنتی وجه سفارشات خود را  با سرعت به حساب فروشنده واریز نماید. این امکان برای کارت بانک های: ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات و صنعت و معدن و بانک سینا فراهم شده است.

در هنگام خرید اینترنتی چهار مشخصه زیر مربوط به کارت بانکی از شما پرسیده می شود:

1- شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت

2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

3- کد CVV2

4- تاریخ انقضاء (غیر الزامی)

:: برای مطالعه راهنمای کامل پرداخت اینترنتی اینجا کلیک کنید.

 

هزینه ارسال کالا چقدر است و شامل چه مواردی است؟

هزینه ارسال کالا به عهده مشتری بوده و شامل: هزینه بسته بندی، حمل و نقل و پست است. که با توجه به وزن کالا(ها) و انتخاب نوع خدمت: پست پیشتاز، پست سفارشی و... در هنگام تکمیل خرید، توسط سیستم با استفاده از جداول مربوطه تعیین، و به مشتری اعلام می گردد.


 کالای خریداری شده، در  چه مدت به دست خریدار می رسد؟

با توجه به نوع ارسال انتخاب شده توسط شما، پس از تائید پرداخت خریدار، مدت زمان دریافت کالا متفاوت خواهد بود:

ارسال کالا با پست سفارشی: بین 3 تا 8 روز کاری به طول می انجامد.
- در مشهد : حداکثر 3 روز کاری
-
در مراکز استانها : حداکثر 7 روز کاری
-
در شهرستانها : حداکثر 10 روز  کاری

ارسال کالا با پست پیشتاز : بین 2 تا 4 روز کاری به طول می انجامد.
- در مشهد : حداکثر2 روز کاری
- در مراکز استانها : حداکثر 3 روز کاری
- در شهرستانها : حداکثر 4 روز کاری
ارسال کالا از طریق پیک : این سرویس تنها در مشهد، آماده خدمت رسانی می باشد که حداکثر پس از گذشت 1 روز کاری، ارسال خواهد شد.
در صورت تاخیر در دریافت سفارش، چگونه پیگیری کنم؟
از آنجاکه فاپکا برای ارسال سفارشات، از خدمات پست جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند، در صورت تأخیر در دریافت مرسوله ، شما می توانید با کد رهگیری مرسوله خود، برای اطلاع از از آخرین وضعیت آن یا پیگیری لازم، به سایت شرکت پست با نشانی: http://itemtracking.post.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن: 84470000-021 تماس بگیرید.
:: شناسه مرسوله یا کد رهگیری، پس از ارسال سفارش توسط فاپکا در پنل کاربری شما در بخش "فاکتورها" در قسمت بالایی "جزییات فاکتور" قابل مشاهده است، ضمن اینکه در صورت درج پست الکترونیکی، این شناسه برای شما به وسیله ایمیل، ارسال خواهد شد.

"پشتیبانی"به چه معناست؟

گاهی کاربران محترم در جریان خرید یا دریافت کالا از فروشگاه با سؤال یا اختلالی روبرو می شوند، منوی "پشتیبانی" این امکان را فراهم می سازد تا کاربر محترم پس از عضویت، پرسش، درخواست، گزارش و یا حتی انتقاد و پیشنهاد خویش را با مدیر یا مسئول واحد مربوطه در فاپکا در میان گزارد. و منتظر پاسخ یا اقدام فاپکا در اولین فرصت ممکن باشد.

امتیاز این سیستم آن است که اعضا می توانند پاسخ شفاف خویش را در زیر همان منو، در هر زمان مشاهده و  نسبت به پیگیری آن اقدام نمایند.


"درگاه پرداخت" در  پنل کاربری اعضا  چه کاربردی دارد؟

به طور کلی "درگاه پرداخت" درگاهی برای ثبت سیستمی پرداختهای شما به فاپکا در قبال کالا و یا خدمتی است که دریافت می کنید. این بخش در این سامانه به منظور آسانی کار و آزادی عمل مشتریان گرامی در موارد ضروری و مشابه زیر پیش بینی شده است:
1- مشتری سفارش خرید را از طریق تلفن و یا ایمیل درخواست کرده باشد .که در این صورت باید وجه سفارش را به صورت الکترونیکی واریز و یا فیش بانکی خود را، که قبلا واریز نموده است، ثبت نماید.
2- در صورتیکه مشتری پیش از ارسال فاکتور، تصمیم به تغییر نحوه ارسال کالا به روشی جدید با هزینه بیشتر بگیرد. که در این صورت بایستی مابه التفاوت را پرداخت کند.
3- در صورتی که مشتری قبل از ارسال فاکتور، تصمیم به تعویض کالا خود با کالایی گرانتر داشته باشد. و باید وجه باقیمانده را پرداخت کند.
یادآوری: وجود درگاه پرداخت و افزایش موجودی در موارد ضروری صرفا در اختیار شخص مشتری، جهت اطلاع و اقدام به موقع فاپکا نسبت به درخواست او می باشد، و از ناحیه این سامانه هیچگونه اجباری برای خریداران گرامی در کار نیست.

چرا گزینه های "خرید" برای برخی کتاب ها غیر فعال است؟
از آنجایی که تعداد موجودی کالا توسط سیستم در هر لحظه کنترل می گردد، سیستم به طور خودکار امکان خرید کتاب های بدون موجودی را غیر فعال می سازد، تا فروشگاه در رساندن به موقع سفارش به دست مشتریان گرامی خود، شرمنده نگردد. بدیهی است پس از فراهم شدن کتاب، گزینه های "خرید" برای کتاب مورد نظر فعال می شود.
روند برگرداندن و یا انصراف از دریافت کالا و روشهای بازپرداخت وجه چگونه است؟
الف) نحوه انصراف از خرید: خریدار می تواند پیش از ارسال کالا(ها)ی درخواستی، از خرید خود انصراف دهد. در این صورت مبلغ کل فاکتور، به طور کامل قابل بازپرداخت است.
ب) نحوه برگرداندن کالا: در صورتی که خریدار پس از ارسال کالا از خرید خود منصرف شود، می تواند حداکثر به مدت یک هفته پس از دریافت آن، کالا(ها)ی دریافتی را به شرط عدم استفاده و سلامت کالا به نشانی فاپکا با پست پیشتاز عودت دهد. بدیهی است در این صورت فقط بهای کالا(ها) پس از وصول آن قابل بازپرداخت خواهد بود.
تذکر: در صورتی که خریدار از سرویس ارسال رایگان استفاده کرده باشد، هزینه های بسته بندی و ارسال از مبلغ دریافتی کسر و به حساب وی منظور می گردد.
- در هر یک از موارد فوق مبلغ بازپرداخت در اطلاعات کاربری مشتری منظور شده، که خریدار می تواند با اعلام شماره حساب بانکی خود، آن را ظرف 1 تا 3 روز کاری دریافت نماید و یا در صورت تمایل در خرید بعدی از آن استفاده کند.

آیا خرید کتاب مشمول مالیات ارزش افزوده (VAT) است؟
خیر، مطابق بند 5 ماده 12 قانون مالیات برارزش افزوده، کتاب جزو کالاهای معاف از ارزش افزوده است. از این رو فاپکا مالیاتی از خریدار دریافت نکرده، و جمع مبلغ نهایی فاکتور شامل قیمت کالا و هزینه ارسال (بسته بندی، حمل و نقل و پست) است.
آیا قیمت کالاها و مشخصات آن ها  به روز است؟
بله، با توجه به اینکه فاپکا کتابهای موجود در انبار خود را ارائه می کند، و تعداد موجودی کالا توسط سیستم در هر لحظه کنترل می گردد، خوشبختانه قیمت کتابها ثابت و مشخصات آن در حد قابل قبولی به روز می باشد. اما در موارد نادر بروز اشتباه با خریدار تماس برقرار، و مغایرت احتمالی برای تصمیم گیری مقتضی به اطلاع مشتری رسانده می شود.
آیا امکان خرید حضوری از فروشگاه وجود دارد؟
بلی، مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به نشانی: مشهد- میدان 17 شهریور- خ 35 متری دانش شرقی- شماره 47- فروشگاه انتشارات دانش شرقی، نسبت به خرید حضوری کالا(ها) اقدام نموده، و از پرداخت هزینه حمل و نقل معاف شوند.
آیا امکان خرید عمده، کتابهای ارائه شده در سایت وجود دارد؟

آری، شما می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره 05133415490 نسبت به سفارش کلی کتابهای موجود در فروشگاه با تخفیف مناسب اقدام نمائید.
 

آیا سامانه فاپکا نمایندگی فروش کالاهای دیگر ناشران را می پذیرد؟
این سامانه افتخار دارد تا با همکاری و استقبال دیگر عزیزان، به عنوان نماینده رسمی، نسبت به عرضه و فروش کالاهایی که با خط مشی و سیاست های فرهنگی این سایت هماهنگی داشته باشد،  به صورت امانی و با تخفیف مناسب، همکاری نماید.
برای مشاهده فرم قرارداد و سایر توضیحات اینجا کلیک کنید.
آیا پدیدآورندگان و مترجمان آثار می توانند از مزایای سامانه فاپکا بهره مند شوند؟

آری، پدیدآورندگان و مترجمان محترم آثار آموزشی، دینی و علمی همانند ناشران گرامی، تنها با اعطای نمایندگی فروش آن، به فروشگاه اینترنتی پویای کتب اساتید ایران تا هر زمان که همکاری ادامه یابد می توانند بدون پرداخت هزینه و تحمل زحمتی از عرضه و تبلیغ شبانه روزی رایگان اثر خود در فضای اینترنتی بهره مند شوند.


چگونه می توانم از اعتبار باقیمانده در سایت، در خرید خود استفاده کنم؟
شما برای این منظور فقط کافی است در طی مراحل تکمیل خرید، در بخش پرداخت، گزینه "" را انتخاب کنید. در صورتی که موجودی حساب کاربری شما کافی نباشد سیستم کسری موجودی شما را اعلام می نماید. که بایستی از طریق پنل کاربری در قسمت "در گاه پرداخت" نسبت به افزایش موجودی حساب خود اقدام نمایید.

هر روز هفته، در طی ساعات شبانه روز در کنار شما هستیم.سوالات متداول ارسال سوال شماره تماس:05133415490 ایمیل:info@fapka.ir
در محل فروشگاه بن الکترونیک خرید کتاب پذیرفته می شود.
نشانی:مشهد ـ خیابان 17 شهریور ـ  17شهریور 2 ـ نرسیده به  شهیدحنایی 23 ـ شماره 47- انتشارات دانش شرقی(فاپکا) 
ساعات کار فروشگاه: 9:30 تا 14 / 17 تا 21
 
  کروکی فاپکا را در گوگل مپ مشاهده کنید ...